Veel gestelde vragen - Dé O bag webshop voor NL en BE
home

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een cadeaubon of kortingscode verzilveren?
In de winkelmand kun je onder het overzicht van je bestelling het cadeaubonnummer of de kortingscode toevoegen bij 'Kortingscode/Cadeaubon'. Klik vervolgens op de knop 'bereken korting' om de korting te verrekenen. Is de waarde van je cadeaubon meer dan het bedrag van je bestelling, plaats dan de bestelling zonder af te rekenen en stuur een mailtje naar info@mrsoandmore met het bestelnummer en het nummer van je bon; je ontvangt dan bij je bestelling een tegoedbon met het nog resterende bedrag zodat je dat een andere keer kunt besteden.Je kunt maar één cadeaubonof kortingscode per bestelling verzilveren. Werkt de kortingscode niet? Bekijk altijd de voorwaarden van de kortingscode welke zijn gecommuniceerd bij het uitgeven van korting.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Je kunt bij Mrs O & more snel en veilig betalen met iDEAL, dit is de meest gebruikte methode binnen Nederland. De Belgische klanten kunnen met Bancontact de bestelling te betalen. Heb je een cadeaubon van Mrs O & more? Kijk dan bij de vorige vraag en antwoord hoe je deze kunt verzilveren.

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan wel eens voorkomen dat onze mails in jouw spam-box terecht komen of dat je per ongeluk een typfoutje hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres, OEPS! Wanneer het bedrag van jouw rekening is afgeschreven staat er altijd een bestelnummer bij vermeld. Met dit nummer kun je contact opnemen met Mrs O over de status van jouw bestelling. Is het bedrag niet afgeschreven? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk helaas niet goed doorgekomen en kun je het beste nog een keer proberen je bestelling te plaatsen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@mrsoandmore.nl. Mrs O probeert dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Kan ik een bestelling annuleren?
Zodra een bestelling afgerond en betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Neem echter gerust contact op met Mrs O via info@mrsoandmore.nl zodat ze je kan helpen bij het vinden van een oplossing.

Wat is de levertijd?
Mrs O rent nog net niet na iedere bestelling na de opslag om je bestelling in te pakken en te versturen, maar wel binnen 2 dagen. Vervolgens is het de beurt aan de bezorgdienst. Deze leveren in de regel de dag erna, bij drukte duurt dat langer. Je ontvangt in ieder geval een track & trace code zodat je het pakketje kunt volgen.

Wanneer ontvang ik een track & trace code?
Je ontvangt jouw track & trace wanneer het pakketje aangeboden is aan de bezorgdienst. Voor Nederland is dit PostNL, voor België is dit bpost. De bezorgdienst houdt je vervolgens op de hoogte over de levering van je pakket, ook als er onverhoopt vertraging optreedt. Duurt het allemaal wel erg lang? Neem dan contact op via info@mrsoandmore.nl en Mrs O zoekt het voor je uit.

Hoe kan ik retourneren?
Klik hier op naar de pagina te gaan waar alle informatie staat over het retourneren van (een deel van) je bestelling. SALE items kunnen niet geretourneerd (of geruild) worden.

Kan ik een artikel ook ruilen?
Dat kan. Je retourneert dan je aankoop volgens de retourprocedure (en voorwaarden) en je bestelt vervolgens het gewenste artikel opnieuw via de webshop.

Mijn artikel is verkeerd geleverd, incompleet of beschadigd, wat moet ik doen?
Oei sorry! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dat gaat Mrs O voor je oplossen.Stuur in dit geval altijd eerst een berichtje voordat je zelf actie onderneemt. Je kunt Mrs O bereiken via info@mrsoandmore.nl of via onze social-media kanalen. We zoeken dan gauw naar een gepaste oplossing voor het probleem!
 

Inspiratie in je mailbox?

Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Mrs O en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en acties.

[x] dit niet meer tonen